söndag, april 19, 2009

Utmanigen

Förra inlägget vart så serisöt så vi vänder allt helt om å kör den första utmaningen på bloggen. *himla med ögonen åt mej själv*

1. Hur gammal är du om fem år? 27 år eller mer 26 och ett halft, drygt.
2. Vem var den sista du träffade? Träffar Ela just nu. Vi ligger stora sängen
3. Hur lång är du? 169,5cm
4. Vilken var den senaste film du sett? A guy thing
5. Vem ringde du senast? Pappa
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "Oh. Trevliga sånna tror jag :) Jag har frusit fingrarna av mej på Fridas ballong." till Langarn
7. Vad är helgens planer? Bara en dag kvar av helgen och då är planen Ost founde med vännerna
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Det är ju läskigt att ringa, så sms men jag älskar att prata i telefon
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Skilda
10. När såg du senast din mamma? När hon lämnde mej på flyget i januari
11. Vilken ögonfärg har du? Blågrå
12. När vaknade du idag? Saga vaknade vid 9, min hjärna vaknade typ 9.20 i soffan.
13. Har du någon gång hittat en katt? Hittat? Typ under en madrass i en säng? isf japp =)
14. Vilken är din favoritplats? Just nu Elas nya säng.
15. Vilken plats föredrar du minst? Vet inte.. gillar inte många ställen..
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Norr om Sundsvall iaf
17. Vad skrämde dig som barn? Monster under sängen
18. Vem fick dig att skratta senast? Ela, Saga och de två middagsgästerna
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Egentligen ja, men jag har skivor ändå, mer känsla.
20. Har du stationär eller bärbar dator? Både och. Ja jag nördar ibland =)
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Kläder? Nepp men jamis.
22. Hur många kuddar har du i sängen? Jag har två å Saga har en
23. Hur många landskap har du bott i? 2
24. Har du någong gång spytt på någon? NEJ!
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfota <3
26. Är du social? Jaa när jag vill och har lust och är på rätt humör annrs nej verkligen inte.
27. Vilken är din favoritglass? Ben & Jerry's Half baked
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Spara och placera mkt iaf och köpa en skoter.
29. Tycker du om kinamat? Mindre än Thai mat
30. Tycker du om kaffe? Nej, jag dricker saft
31. Vad dricker du till frukost? Mjölk
32. Sover du på någon särskild sida? Mage om jag får bestämma, men det får jag inte så på sidan.
33. Kan du spela poker? Dåligt men ja om jag kommer ihåg.
34. Tycker du om att mysa? KLART!
35. Är du en beroendemänniska? skulle tro det
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja
37. Vill du ha barn? Har barn
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska
39. Har du någonsin åkt ambulans? Jaaaa
40. Föredrar du havet eller en pool? Hav
41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder
42. Äger du dyra smycken? Nej jag kör ju plast armband!
43. Har du någon gång testat narkotika? *mummel* neeee
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Glass
45. Vem är den roligaste människan du känner? Ela
46. Välj ett ärr på din kropp? Det jag fick när jag snubblade på en tältlina när jag var barn.
47. Vad har du för ringsignal? Upp på det sociala, men alla som ringer får en egen
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Ja s drar för tillfället runt på en hemst röd mössa som mamma stickade till mej som liten. Mössan i sej är inte så hemsk men det finns en hel dress
49. Flirtar du mycket? Allt är rellativit
50. Vart togs din profilbild? Invito
51. Kan du byta olja på bilen? Tror det
52. Har du fått fortkörningsböter? Kan ju inte köra bil så nej
53. Vilken var den senaste bok du läste? Våga älska av TinaW
54. Läser du dagstidningen? Japp sitter med laptopen å läser NSD till frullen om vardagsmonarna.
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nepp
56. Dansar du i bilen? Saga och jag gör det allt som oftas.
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? P3
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Papper? ehhh inkomstuppgifterna till barnomsorgen
59. När var du i kyrkan senast? Återsamtalet till Sagas dop i höstas
60. Vilka personer utmanar du: Ela, Linda, Johanna, Kajsa och Evelina

4 kommentarer:

Mikaela sa...

45. Vem är den roligaste människan du känner? Ela

Nu fick jag ju inte prestationångest! >.<

Kan du BYTA olja =P Vi testar imorgon! Gå o hämta instruktionsboken så övar vi. <3

Ippa! sa...

Okej då inser att jag nog bara kan fylla på olja.
Okej ska vi ligga under bilen båda tvån imon då på parkeringen?

Mikaela sa...

Of course!
Innan fonduen =) Vilka mångfixare vi är! <3
Nu har du blivit utmanad!

Unknown sa...

Haha och du tror att ja ska orka svara på alla dessa. humpf! och så kommer jag hem den 7 maj!