torsdag, april 16, 2009

Älskligen är hemma igen!

Japp Nu är hon hemma igen Ela. Helt loooovliiie!
ELa och Frida är och köper mat åt mej nu.
Vi här i hushållet + Jonas åt lövbiff och pommes för barnen och vi två vuxna åt haricoverts till. Bara det att det var lite lite mat för alla oss. Så när det var en lövbiff kvar så spänner Ela ögonen i mej och säger vill du ha mer?! hmm kändes som det givna svaret var nej om jag inte ville bli stabbad av en gaffel. Så nu är jag hungrig istället =/ Jaja maten kommer snart med sötvännerna.

Vi har även byggt säng, Ela och jag. Hon har en mega stor och HÖG säng nu. Nästan så man behöver pall för att komma upp i den. Skön är den iaf. Hmm borde med köpa ny större säng. eller ja borde vet jag inte men den är inte helt perfa asså. =/

Hmm gå å leta upp brödrosten så den finns framme när vännerna kommer hem kan nog vara en bra idé.

1 kommentar:

Mikaela sa...

Vilken tur att du inte berättade att inte Jonas hade den goda tonen att säga nej också utan skulle tvunget ha halva biten.
Och vilken tur att du inte berättade hur jag högg den itu och i princip KASTADE den på honom så det var massa ost på bordet runt hans tallrik ^^

Annars hade det ju varit jobbig =)
Och hungrig var jag med!