tisdag, april 28, 2009

Nu är Saga på Dagmamman igen och här sitter jag.. Så klart =)
Borde diska och städa, gå ner på stan och gå på Ica och på Banken. Min lilla söta dotter har lyckats låsa min dosa. Andra gången hon dödar en dosa för mej. Man tycker jag borde ha lärt mej, men icke!
Annars har jag inte så mkt funderingar för mej. Mina upphovsrätts frågor börjar landa i huvudet och jag börhar komma fram till vad jag tycker. Iaf tills jag snublar över ett bra länktips till er.
Sötavännen kommer med hunden senare och hänger nog med till stan.
Ikväll blir det Svappis. Vi ska utfodra Svappis-borna, en av dem iaf =) Som vanligt när vi lagar mat borta blir det köttfärssås och spagetti. Sens ka vi fara norrut igen och titta på lägenhet och soffbord. Inte vet jag men det verkar som om vi kansek ska flytta? =S hmm... Det blir ju mer centralt iaf, men längre till Dagmamman.. ja inte vet jag =)

Dagens lästips 1 Fildelnings analys, lite halv bra så där.
Dagens lästips 2 Fildelningen är personlig igen! Jonatan Fried verkar mkt läsvärd av det jag hunnit med att läsa hittills.

Edit: Glämde att vi idag även svär över chokladbollarna som en Gäst lämnade här i förra veckan. De bara står ju där i skafferiet och väntar på att bli uppätna. Det är som bilen, De säger att de vill! Lyssna! Hör ni dom med?

1 kommentar:

Frida sa...

Jag hör dom! Men chokladbollarna kommer jag klara stå emot. Däremot bilen... Den vill ju så gärna!!! =S