tisdag, april 07, 2009

Effektivitet

Idag har jag nästan varit ruskigt effektiv. Först i morse så diskade jag sen åt vi tidig lunch och jag hängde en tvätt sen gick vi ut. =)
Saga somnade i vagnen och jag promenerade med musik i öronen <3 nycklar ="P" "Rösta 7 juni", "We love Facking" och "Jag älskar att hyra".
Väl hemma igen var det att kasta Saga i säng. Massa mega hungrig var jag men det var bara till å vänta tills dotra sov. Så vid 22 satt jag härå min kvälls mat, Lammkorv och potatismos. Saknade min roomie lite mer hon gör godare mos än mej. =)
Nu sitter jag å slö surfar och ser på The Curious Case of Benjamin Button.

Banken imon måste det bli. Åh jag är så dum ibland! Bara för att jag inte tog tag i och fixade ett leg när jag borde så känner jag mej helkorkad och tar aldrig tag i det utan bara sjuter det på framtiden hela tiden. Dumma Ippa! Men men så imon är baken ett måste! Jag SKA till banken! Hmm undra vart kmina foton är dock, undra om Saga har drällt ur dom ur kin ficka eller om dom ligger kar där i. Jaja det lär ju visa sej imon.

Ska gå å hämta kamera nu å lägga in mina vårkort. =)

2 kommentarer:

Mikaela sa...

Men! ÅH! Vi skulle ju titta på benjamin button TILLSAMMANS!? Hur ska vi nu göra :O

Ippa! sa...

Du får se den när jag är borta?
Eller så kan jag se den igen!
Inte som att jag är hel pigg å hänger med riktigt just nu asså