onsdag, april 15, 2009

Dagmamma

Nu är resten av lägenheten moppad och Ela sitter på tåget på väg till mej!! =D
Helt underbart att hon kommer hem igen!! Åh vad skönt.. Min sambo.. <3

Vi har varit på Körkorts teori-information på Folkhögskolan idag. Mhmm massa trevligt var det =) Träffat lite nytt folk sånt gillar vi. En av killarna stod jag å pratade med medan jag vänta på Camilla. Han hade en vän som hade flyttat till Varberg den 15 januari.. Samma dag som jag flyttade upp. Vi bytte bara plats. Världen är liten ändå =)
Så där ska jag gå två ggr i veckan 6 timmar varje gång.
Rektorn på Bolagsområdet ringde idag med. Hon hade hittat fram en dagmammeplats till Trollet. Ska ringa dagmamman imorgon. =) Hon bor i huset jämt oss tom.
Men det bästa är att detta händer lagomt till att jag far bort nästa fredag och är borta 1,5 vecka. Tror min resa krympte lite i dagar där asså.

Nu ska jag ringa min söta pappa en stund och berätta att de har en väldigt snabb packning på sin webshop.
Köpte två par skor igår. Ett par till S å ett par till mej. Vi hade ju inga skor innan. Jag mätte alla S skor igår å då fick jag ju packat upp alla mina skor med. Passade på att räkna dom med. 35 par + de som ligger på posten. Saga har förövrigt minst 6 par sandaler som hon kan ha i sommar, vill bara säga att jag inte köpt eller bett om ett enda par!

1 kommentar:

Mikaela sa...

Din sambo.... =D
Med en gigantisk säng som ni får sova i för den är så stor o läskig. Om nu jag inte får sällskap =P