torsdag, april 02, 2009

Nanana

Har varit en event fylld dag idag, lite smått läskig faktiskt. Hmm lite intressant var det alltid *fniss*

Så nu sitter jag här å väntar men icke att det står 1 nånstans. Tråkigt! Men jaa får la tänka att andra faktiskt har ett liv och inte är hmm som jag.. typ eller nått.

Idag har jag städat hela lägenheten eller jaa typ. Inte badrummen och kontoret. Men allt annat har dammsugits och plockats i. Har tom diskat.
Nog för att jag inte är bra på att städa och hålla ordning än men fan så mkt bättre är jag=)

Vissa saker är ju bra med annat folk att tänka på är att jag inte har haft tid att börja bli nervös över att jag ska träffa Soc imon. Se hur mkt jag ska lyckas förvåna denna sekreteraren. JAg som inte har betalningsanmärkningar, har en trygg dotter och trotts att jag int ens har ett gymnasiebetyg faktiskt är ganska smart. Imon kommer vi dessutom ha tygisar med. Herregud! Att JAG kan! Man kan ju tycka att sånna som jobbar på soc borde se till indevider och bara vad som står i papprerna men sånt är ju tydligen alldelles för svårt.

Nee nu ska jag äta dumle, INTE messa och se Criminal minds

2 kommentarer:

Mikaela sa...

massa läskiga äventyr! =)

Men ja, inte har vi haft tråkigt iaf!

Ippa! sa...

nej du! Långt ifrån vf tror du jag inte messat? =)