onsdag, april 15, 2009

Hejsan Hoppsan!

Jag har varit riktigt järv igår. Jag har flyttat datorn till andra sidan soffan =O
haha njaa inte så spännande men nu ska vi la la iaf lyckas sitta in denna delen av soffan med.

Mätte alla Saga skor igår och har packat ner de försmå i Madde kassen och de förstora i källarkartongen med förstora kläder. Sand leksakerna ligger i plastpack i frådet här uppe och halva lägenheten är moppad!
Skönt!
Ska plocka leksaker i dag och moppa resten av lägenheten. =)

Vet ni vad?! Imon kommer Ela hem! =D=D Har saknat henne <3

Idag ska jag på information om körkorts teorin på Folkhögskolan. Camilla kommer och hämtar oss och kör upp oss. Bra så jag slipper gå vilse. Jobbigt att gå vilse när man har en tid att passa.

Annars händer det inte så mkt. I och med att vi fick fara till Göteborg med Hyresgästföreningen så far vi till Varberg den 26.

Nu ska jag mata barnet! =)

1 kommentar:

Mikaela sa...

Nu är jag här <3