måndag, april 06, 2009

Bilen är snart is!

Sitter här med fotarna på spikmattan, efter ett tips från en vän. Vet inte om det är speciellt skönt men ska la försöka ge det en fem min iaf. Sitter och ser Heroes igen, min uppdateringtjänst av vilka nya avsitt som kommer av mian serier funkade inte rikgit som den skulle ;) så jag har missat lite Heroes.

Jag har ätit upp Elas glass... Tror hon behöver en sånn hära. Hade vart svårare då =)
















Jag är en dålig roomie!
Fast jag lovar att jag ska köpa ny glass åt henne. Hon ska få välja smak själv.

Sitter oxå å väntar på att en vän söt vän ska ringa! Saknar Linda väldigt mkt!
Hon är söt, när man berättar vissa saker för henne så får hon hysteriska utbrott å tycker man är helt tappad. *skrattar*

Nee nu ska jag spika ryggen och se mer Heroes! <3

1 kommentar:

Mikaela sa...

Jag vill ha Honey I'm home som på bilden!! MUMS!