fredag, april 10, 2009

Långfredagen



Idag har det varit Ankracet i Torestorp. Hade varit kul att vara med =) Längesen man såg massa plast ankor i en å. Hmm får se till att vara hemma under påsk nästa år. Först tipspromenad, sen ankor och sen hmm jaa mina minnen säger mest party hos jag har namnet på tungan, nee jag kommer inte på det. Trevliga Torestorps minnen iaf =)

Inte nog med att jag har socker-knarkat typ konstant sen Ela for. Idag har jag dessutom druckit en hel liter mjölk. Det är mkt! Asså för å va mej då =)

Saga har total däckat. Har försökt väcka henne ett antal gånger, på lite olika sätt men hon bara somnar. Även om man håller henne upprätt... Hmm inte bra detta. Vi lär ju vara vakna halva natten. Jag är trött! Hm borde jag sova nu med kanske?

Tydligen så svarar Saga i min mobil när jag duschar. Ela hade ringt och Saga hade svarat. Sen hade dom pratat en stund. <3 Sötisen, svara i min mobil.

Ser The Big Bang Theory fortfarande. Sheldon är helt underbar. Klart se värd =)

Var ut på affären innan, mötte typ ingen. Är det möjligenså att alla har flytt ut till stugor, arkar what ever? Kan nog tänkas. Helt förståligt, vi har väldigt fin vårvinter här nu.

1 kommentar:

Mikaela sa...

Jag vill också på ankrace nästa år! Apmysigt var det! =)