fredag, april 10, 2009

Gnäll-inlägg, på hög nivå.

Jag har gröt i huvudet, på riktigt. Känns så iaf. Är mega trött. Trollet sover nu, alltid nått. Puh har varit en jobbig dag i dag. Är trött för att vi inte sov i natt å sen så vill Saga inte sova middag=jag inte får sova middag=grinig mamma. Lagom kul att gå runt å vara trött och små tjurig när det bara är jag och Saga. Inte kul annars heller men när det bara är vi så kan jag inte gå iväg å vara sur för mej själv typ 5 min å sura av mej. Utan vi är utlämnade åt varandra.

Jag behöver en kram idag eller 15 jag vet inte riktigt...

Sen att jag lyckats pricka in typ nästan alla biverkningar, som jag kan få, på mina nya meds är mindre roligt. Jag har iaf inte lyckats med konstsycket att bli impotent ;)
Läste biverkningarna igen nu och funderar på om det är för medsen jag inte kan sova. tydligen var det en biverkning oxå. Jaja det går la över kan vi la hoppas på. Måste ändå ringa tant sköterskan på tisdag å be om ett nytt recept, tänkte ge det en karta till om det inte biverkningarna blir bättre så pallar jag inte. Jag är ingen bra patient. Jag orkar inte fortsätta äta mediciner allt för länge med massa biverkningar, trots att "det blir bättre med tiden" Gah orka vänta på det. Nee jag är dyr och vill ha massa mänsklig kontakt och någon att prata med. Hade funkat mkt bättre på mej men sånt kostar pengar och är lååång kö till så jaa nån gång i höst kanske om jag har tur.

Note to self ringa vårdcentralen oxå för att få allergimedicin. Hmm borde jag gjort innan jag ska ner till Varberg.
Råkade andas att jag kanske inte kom ner den 27 och det blev lite ramaskri och jag fick en 9 åring i telefonen som så fint undrade "Du kommer la ner snart?!" hmm jaa.. så vi ska la fara ner där vid den 27 iaf, kanske..
Har fortfarande inte hört nått från Hyresgästföreningen Norrbotten om vi får fara till Göteborg eller inte. De skulle höra av sej i vecka 15 å jag misstänker stark att de inte jobbar imon asså. Jag vill ju som kunna boka min egen biljett neråt annars, priserna blir ju som dyrare för var dag. *suck*

Nee nu ska jag spika en stund och sen sova och hoppas att morgon dagen är bättre än idag =)

3 kommentarer:

ViolBlues sa...

Nu kommer du hit annars så kommer jag aldrig mer prata med dej!

Ippa! sa...

Jag säger ju att jag måste komma.
Allvarligt så var frågan om vi skulle komma den 27 april eller den efter den 4 maj.Men vi kommer la den 27 då ..*fnissa*

Mikaela sa...

Tsss. Bara bullshit!
Du åker när du kan. Hon pratar med dig ändå och överlever visst till den 5 maj :P
Annars är hon knäpp för hon har faktiskt först lovat att komma upp. Så det är nog LINDA som ska ha dåligt samvete och jag inte prata med henne :P:P:P:P