onsdag, april 22, 2009

Packlista

  • 8 överdelar
  • 1 kjol
  • 8 trosor
  • strumpbyxor
  • leggings
  • kofta x2
  • Finkläder x2
  • Finskor
  • deo
  • tandborste+tandkräm
  • sminkväskan
  • jamis
  • 2 par byxor
  • tights
  • 8 överdelar
  • finklänning
  • lättare skor
  • SOCKOR
  • tofflor
  • täckbyxor För att förtydliga: Täckbyxor är tunna överdragsbyxor som är bra att ha på lekade barn när det är fuktigt ute. Och så vitt jag vet så brukar våran vara gabsak fuktig även på västkusten. Det är typ som regnbyxor gott folk!
  • jamis
  • tandborste+tandkräm
  • WS
  • hjärtan jackan
  • mössa
  • mössa
  • tunna vantar
  • vantar
  • tygskor
  • kittyskor
  • tjocktröja
  • tjocktröja
Jag hatar att packa och är dessutom dåligt på det. Jag vet fortfarande inte när jag ska fara hem. Jag har eg ingen lust att fara ner. Håller på med inskolningen, känng eg jättedumt att åka mitt i den. Jag missar typ massa gånger på körkortsteorin. Plus att jag missar ett sryrelsemöte. Känns inte alls kul att fara, tyvärr.

5 kommentarer:

Unknown sa...

JAAAA klar det e med jordnötter! jag ska köpa en egen påse till dej!!!!:) du är saknad. och hest nu, nu ligger jag med röda gråtiga ögon och saknar JOhan som precis gick. hummm! När ses vi, hur länge stannar du???
Pusssss

Mikaela sa...

Oj, vad många gånger du skrivit samma sak... Är det meningen?? =o

Jag tycker inte att du ska åka <3

ViolBlues sa...

Men det ska bli tokigt lovli att krama dej litegranna! <3

Unknown sa...

Men täckbyxor? hallå vi har ju nästintill sommar här;)

Ippa! sa...

Jaa det var meninen att skriva allt många gånger.
en gång för mej å en gång för saga!

Täckbyxor=tunna byxor skalbyxor så S kan krypa runt i det blöta grsäst utan att bli våt typ regnbyxor allstå!