måndag, mars 02, 2009

skit pomjiiit

Oj massa längesen jag bloggade hmm har inte riktigt haft orken till att göra sånt jag borde. utan gjort det jag måste bara helt enkelt.

Åkte ner till Umeå i tisdags efter ett besök på psyk. Behövde få sova å S gillar A så då är det bra å skönt å va här. PÅ psyk så skulle dom iaf prata med doktorn å sen skulle dom höpra av sej till mej med en tid å så ska jag få se min behandlingsplan. WOW en sån har jag då aldrig haft innan.

Sen vi kom ner hit så har vi segat massa. Det är är mest så när jag är här men jag är dålig på att ta det lugnt i mej annars så det är la bra. men jag är expert på att inte göra nått alltid men inte tar jag det lungt för det. =)

Nu i helgen har det varit skoter som gäller. Körde skoter för första gången runt på en åker i fredags. I lördags var vi ute å åkte först 4 h med alla barnen å sen utan barn i 1 h.
Jag åkte med Linda å så hade jag Saga på magen. Länge sen å det känns i ryggen i dag kan jag säga. Är så skoter frälst nu. Kan liiiite förstå Jonas som körde 80 mil enkel väg för sin skoter.

Saga hålle rpå å få tänder å har den jobbiga vanan att skrika så hon kräks för att det gör ont trotts att hon fått Ipren. När jag var å skulle handla den så ställe rjag frågan vilken är den mest trögflytande av de olika sorterna? Apoteket-tanten bara tittar frågande på mej. Jag fortsätter med att joo men alvedon är ju jätte flytande å ipren är jätte tjock(svår att få ur mät skeden) Hon hade ingen aning iaf hon "hade bara sett dom i låndan" så det blev ipern igen å fortsatt krångel med att gröpa ur den ur mått-skeden. Saga kommer gånde å sträcker sej efter skeden å vill äta så jag ska la va glad för det. Slipper muta i henne den.

Har köpt vinter overall till nästa år till S nu. Hmm kom på att jag kunde ju fråga Madde om det kommer nån i strl 98 till nästa år så hade jag kanske sluppit. Iaf så får ho en äppelgrön mikke-line nästa år med. Hade 40% rabatt på den så då är det ok pris klass. Hoppas bara att den finns kvar när dom kommer till mitt order nummer.=)

Nee nur får jag la gå å lägga mej i sängen igen å se om jag kan sova hmm känns inte så =/

Inga kommentarer: