torsdag, mars 05, 2009

Bara för att Ela säger det

Är fortfarande i Umeå, de tär ju sportlovs vecka å omöjligt att få en biljett hem. PÅ lördag däremot bär det förhoppningsvis hem eftersom vi for sjuts till Luleå.

Har försökt lägga S som inte vill sova. Så A tog över, så nu sitter jag här =) Hoppas att A kommer upp igen. Jag vet inte om jag får fortsätta se Heroes utan na.

Igår var vi i Selet hos Linda å Ingemar. Vi var ute å körde skoter <3 Jag körde runt på Tavelsjön. Är helt skoterfrälst! Vi grillade korv å blev helt rökskadade.
Innnan jag skulle ut å köra runt så tar Linda fram ispiggar(?) sånna där ni vet som man ska lyckas dra sej upp med om man går igenom isen, å tycker om du kör igenom så kan vi dra upp dej för vi har lina i denna å klappar på den andra skotern. Joo tjena tänkte jag å trodde helt klart jag skulle köra igenom. =)
Bilder från detta äventyr kommer senare.

Nee nu ska jag äta Choklad pudding å se Heroes.

å för den delen Just bring it on! Bah! Inse att du aldrig slipper mej... hur mkt du än vill.

Inga kommentarer: