söndag, mars 22, 2009

Gröna isbjönar & Gula sälar

Jag å Ela har badat och pratat valspråk som Doris Hitta Nemo, med Saga RÖÖÖÖÖÖDA VaaaaLLLLLL. mhmm med blått badvatten =) NU ligger vi sängen och är happie happie för för vi ska kanske få låna peters bil till Ikea.. och så ska vi nog, kanske, förhoppningsvis till Kiwis nästa helg. Om vi får för Bill vill säga.

I överigt så har Saga varit själv med Ela hela dagen i dag. Har tydligen gått jättebra. De hade myst i soffan med en bok.
Jag var på skoterkurs och klarade det galant hade alla rätt på provet som jag dessutom skrev på 5 min. *stolt* OCH jag kunde backa med.
Jag och ett gäng 16-åriga sånna som på andra sidan gränsen i västligriktning.

Nee nu ska jag låta Ela sova, hon ligger redan å halv sover på min axel..

2 kommentarer:

Anonym sa...

AHA!
Det var DÄRFÖR jag hade så ont i örat imorse? Det var nära jag stannade hemma! Usha >.<

Anonym sa...

Men GRATTIS!!! Kul!