måndag, mars 16, 2009

David

Nu precis ringde David från Comhem för typ tredje eller fjärde gången. Han tycker vi ska teckna ett tv abonumng hos dom oxå. Vi har ju tele och internet där idag.
Hade vi tecknat tvn hade vi fått 77 kaneler för det OTROLIGA 99 kr/månad OCH en dititalbox för EN korna men med ett värde av 1000kr.. Helt fantastiskt enligt David. Han var dessutom helt säker på att jag ville men att Ela inte ville.. och nrä jag trotts allt sa nej höll han nog på att trilla av stolen därborta. Vi kunbde SÄLJA boxen om vi nu ville det.. haha sööta David.

Nu kom vi precis hem från Hyresgästföreningsens årsmöte. Där vårat rykte föregick oss. Vi har anmält oss till en kurs i deras regi i Göteborg nu i vår nämligen. Jag är nu dessutom ersättare i deras styrelse och sitter med i Hyresförhandlingsgruppen i förhandlingarna med FAB. Dom vart helt jätte glada. Hon som är ordföradande där är aktiv i Röda Korstet med så där kommer jag nog med snart oxå =)

Innan idag var ju Camilla här och fikade. Även hon som alla andra var imade av våra lampor, som nog är lite udda kanske? Alltid trevligt som vanligt å träffa henne.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du tar dig upp i föreningsvärlden, du!! Kul! kraam

Anonym sa...

Jag ÄLSKAR våra lampor. De är vi =)