söndag, februari 22, 2009

livet livet

Hmm jaa det händer inter så så mkt så det är svårt å hitta nått å skriva om. Sen så sover inte S om kvällarna så det är främst svårt att hitta tiden. Jaa där var ju grej nummer ett att skriva om, S sover inte om kvällarna. Hon går och lägger sej tillsammans med mej vid 22-23 så där.
Visst mysigt men det är trevligt att ha lite egentid om kvällarna ibland.

I måndags var vi i Fjällnäs. Snälla Peter körde ut oss med bil å släp. Fjällnäs mitt ute i snön i Gällevare kommun. Så jag har varit i Gällevare, Coolt va?! Så nu har vi ett grönt matbord. Det ÄR coolt!

I fredags var jag å fikade med Camilla(ombudet). Mmmmm Fiiiika!! Jag älskar att fika.
Ja vi satt där å fika läänge. Hon tycker jag ska gå på badhuset på söndagar för då är alla ensamma pappor där *fniss*

5 kommentarer:

Anonym sa...

Yeah, why not?

Ippa! sa...

haha du är ju lite knäppig du..

Unknown sa...

Mmmm jag saknar dej idag!

Unknown sa...

ähh du gillar väl fan inte fika:D:D:D

ViolBlues sa...

Jag saknar dej med!