tisdag, mars 24, 2009

Fejjan tidsfördriv

Försöker att inte sitta och stirra på Fejjan hela tiden, så jag tänkte att jagju blogga lite istället =)

Idag har vi varit på banken och kopplat om min bakdosa.. hmm tydligen väldigt krångligt =/ men nu har jag betalat alla mina räkningar. Haha min ekonomi ser bra ut i teorin men då är inte ett besök på IKEA inräknat. =) haha jag å Ela lyckades med detta konstsycket samma månad med.. men det ska la lösa sej vi har mammagryn om inte annat =)
Till IKEA bär det av imon. Saga-trollet ska vara hos Frida, det är ju en lång väg till IKEA typ 4h enkel väg. =) Jonas kör oss. Han hade tydligen fått sälja sej stort för att få ledigt imon, lova stora saker.

Vi har även vart å lagat med hos Peter å lyckas muta honom till att fråga sin syster om hon vill vara barnvakt åt Saga . jaa hihi det är inte lätt å va ensamma mamman ibland ;) iaf inte när man verkligen vill göra nått där barn inte får vara med.. =/ jaja det blir bra hur det än blir det går fler tåg^^

Sitter å väntar på att Ela ska ringa. Hon ska shoppa matsäck till imon på vägen hem från sitt styrelsemöte. Saga nanar å allt är tyst.

Jaa just det nästa helg ska vi till Övertorneå Saga och jag på årsplaneringsmöte för Hyresgästföreningen Norrbotten. Ela åker till Varberg på torsdagen tror jag så vi ska fira påsk själva.

1 kommentar:

Mikaela sa...

Jag åker på fredagen! :o
Måste kanske rätta till i Kalendern.^^