söndag, mars 29, 2009

Önskelista

Jag har kommit på att min säng är förliten, mjoo det var la inte första gången men nu orkar jag inte mer! Plus att den inte är så där jätte skön att sova i och att jag vaknar med trasiga höfter liksom gör ju sitt oxå. Så nu önskar jag mej en 160cm bred säng när jag fyller år. Den enda som skulle ge mej en är pappa å han hänger ju ifs inte här.. =/

Sen önskar jag mej en dammsugare, en med extra lång sladd så jag slipper byta uttag så ofta. Gärna liten och i en fin färg då vi aldrig sätter in den i skåpet.

Såklart så önskar jag la mej en Bärsjal eller två. En Ellevill Zara typ Leomongrass å en regnbåge en Bebina tror jag helst eller sen EC..

Jaa nu är det ju då snart bara 4 månader tills jag fyller år men sängen står jag fast på helt klart!

2 kommentarer:

Unknown sa...

det är väl rätt lång tid kvar=) sötnöt. det e ja som fyller år nu=)

Ippa! sa...

Jag ve att du fyller år nu..
Jag ska köpa paket nu.. eller typ nu iaf =)