onsdag, mars 18, 2009

Surfa badrum!

Nu sitter jag i badrummet och smurfar lite medans Saga-trollet badar. Hon kräktes igår så hon behövde bli lite renare. Hin kräktes för att hon var arg å övertrött.
Vi var som hos Frida igår och det blev nog lite för mkt för lilla S. Trevligt var det däremot. Vi åt Brago och Digistivebars och drack tel, vuxet värre med tet asså =)

Idag har Frida och jag lekt. Vi var å handlade hundsaker för Frida får hund i dag =) Och jag har köpte min efterlängtade sko mätare så att jag kan mäta alla S skor å komma fram till vilka somär försmå.. Detta efter att jag lyckats mäta hennes fot ifs. Jag behövde inte ens handla den på Euro Shoes utan det gick fint på Doumus. Så tom med pappa kan slappna av =)

Nee nu ska jag hänga tvätt å sen göra våffelsmet. Detä rju våffeldagen imon men då ska vi på Café Solo så vi kör våfflor idag istället.

Scoter kort blir det för mej på söndag förresten! Helt lovlie!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Men... Våffeldagen är ju NÄSTA Torsdag? Eller är jag helt vilse nu? :)

Ippa! sa...

Nee du Kajsa det är jag som är HELT vilse!
men det var ju inte allt för förvånade ;)

Anonym sa...

Haha, jag tror till och med att det var onsdagen. Så inte en siffra rätt! Men jag är inte säker =D

Anonym sa...

Va e de för hund Frida ska ha?