tisdag, mars 03, 2009

Heroes och Ela

Nu sitter jag här i Umeå med Saga i sjalen på magen och ser Heroes å tänker på Ela.
Söta Ela som skyller allt på mej. Det är mitt fel att vi ska ha släpvagn med oss till IKEA. För jag ska köpa badrumskåp och det är ju så STORT att det inte får plats i en kombi. Så först så "tvingar" vi Jonas att köra oss till IKEA å sen att låna sina föräldras bil å sen att hitta ett släp oxå haha jaa tur att Jonas är super!

Hmm det är med å inte kolhydrater går inte speciellt bra eller jaa det gick bra tills jag kom hit.
Igår åt jag tex pizza hemgjort ifa med massa rågmjöl men ändå. När vi var hos Linda gick det ju ifs bra. =) Bra med folk som äter likadant.

Har nog bytt bort min rosa gås mot en grön hoppe. Lite tråk grön hoppe men tänkte lägga den i lite grönare färg kanske.

Usch nu hittade jag in på en sida som ska sälja ut alla sina sjalar å gör det billigit hittade en regnbåge där.. jag vill ha en regnbåge. Hmm jag vet inte. usch jobbigt.
Jag har ändå inga pengar. Borde köpa en fotsäck till vagen å så ska jag ju betala S overall till nästa år å sen skoterkortet och IKEA hmm nästa månad kommer bli rolig. SUCK!
Får kränga lite mer saker på CC

3 kommentarer:

Anonym sa...

JAG ska äta pizza idag =D OCH spela guitar hero nästan samtidigt =)
Så jag fuskar också lite, men det är jag VÄRD =)

Anonym sa...

Ja, och jag kom ju på att SÅKLART det är ditt fel för om vi köper ditt badrumsskåp i kombin kan vi ju INTE köpa ngt annat :P ;)
Saknar dig toka! Kom hem!

Ippa! sa...

Din mupp!