söndag, mars 29, 2009

Ålder

Ela tyckte jag skulle testa hur gammal jag är eg appropå mitt andra blogginlägg, så hon gav mej några länkar...

Så enligt Sveriges Vuxenpoängsstyrelse är jag 33.9 år om man räknar att jag bor med familj. Ser man till att jag bor i en lägenhet med några kompisar är jag bara 33.3. men det verkar ju som att jag är 33 iaf =)

Fultal så.. hmm ska man skriva sitt fultal här.. njaa asså jag tror jag skippaer det.. men kan svallra med att medelåldern i den grupp jag hamnade i är 32...

Haha men säger detta nått eg? Får nog ta den disskutionen med Ela imon.. detta är ju viktiga grejor.. ;) Ålder kan ju inte vara rellativ det är ju en fast siffra eller? haha.. nee det tror jag inte ens själv på =)

Fan jag borde sova stället lyckades ju ramla mej själv i säng vid 05.23 i natt vintertid... *fniss*

Inga kommentarer: