tisdag, mars 31, 2009

Hejsan Hoppsan!

Yscha! Idag har jag inte haft lust att göra ett endaste jota, så det har jag ju inte gjort... eller joo jag har tvättat å lagat mat =)
Nu är Ela hemma å skruvar hylla och jag springer å servar med mätare å pennor å agerar hållare. Funkar bra för mej.
Jaaa nu ska jag la snart laga mat en gång till och hmm sen i kväll ska jag vika blöjor tills jag blir yr i huvudet. Nu måste vi nämligen köra tygisar för vi har inga engångskvar. En bra omstart för min del. Vi hade behövt lite mer tjocka blöjor bara så vi kan gå ut med dom å att de klarar en hel natt, för nee jag orkar inte byat blöja mitt i natten.

Hittade fram Baby Watchern igår så nu hör jag ju när Saga vaknar igen. Hör sominte det utan den.. haha jag är la lite havl döv jag =P

Måste köpa och posta paket till Kusin Vitamin med. men det får bli ett projekt för morgondagen. Stan innan luch är det som gäller imon! Ska ficka in leg papprerna oxå. Har tatt kortet nu iaf ^^

Inga kommentarer: