fredag, mars 20, 2009

"Inte många säger emot"

Usch massa trött är jag, men lilla Ela är ju hemma än.. Hur sk ajag kunna gå å sova då?
hihi nee det går ju inte =) Fast snart lär jag la ge upp iaf.
Dagen började lite halv depp. Håller ju på få S att sova i sin säng går jätte bra till 2 sen har vi en vaken timme, hade vi ifs innan egen säng fenomenet men det är lika jobbigt ändå=)
Nu har hon däremot sovit i sin egna säng sen typ 21.30 senast. Hmm konstigt. Länge sen jag la henne på detta sättet ifs. har sövt henne i sjal sen vi kom hem. Hittade inte barnvakterna men det är ju bara jag här så det är ju tyst här.

Tidigare i dag var vi i stan å aktiverade visat så nu kan jag betala med kod igen och behöver inte terra kassörskan med att behöva kanppa kortet varje gång. Det är NAJS.
Hämtade nya medicinen.... jaa asså förutom att jag är skeptisk mot sorten så undar jag hur jag ska lyckas. En tablett morgon OCH kväll.. jo tjena att jag kommer komma ihåg det. men men ska la ge det ett försök iaf :)
Sen träffade vi Ela en snabbis innan hon for ut på landet..
Hem å grädda våfflor till lunchfika å sen slappa med S tills det var dags för kvällsmat.
Hemma gjorda hamburgare. Det är sakna Linda varning på det faktiskt. Men okej jag gjorde inte brödet.. eller chipsen.. haha väldigt LCHF är det ju.. eller inte.. men ibland måste man.. =)

Har laddat in alla kort i datorn nu så snart kanske ni får se dom.. haha jaa det vet man ju ifs aldrig för just nu har jag ingen lust å lägga upp dom iaf... =P

Blir tyvärr inge skoter kort för mej på söndag.. har ingen barnvakt. men det kommer fler dagar. har ju ändp igen skoter än så =)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men sjuka jag är ju hemma så nog får du kortet iaf! =)

ViolBlues sa...

Jag saknar dej med! OCH din mat! ;) <3