onsdag, mars 11, 2009

Ännu en dag =)

SÅ nu har jag då börjat använda Twitter ehm jaa mest eg för att prova. Känns som om det är lite knäppt vet inte om jag har behovet av att alla vet vad jag göra heltiden för man ska ju uppdatera från mobil precis när det händer! njaa hmm så vi får se. Har en sönt liten twitter ruta till höger på prov tills jag tröttar :roll:

Gick å tänkte på Madde imorse så nu har S sin rödrandiga klänning för Madde har en likadan bara lite större ;)

Säddag idag. Jaghar blivit lite konstig senjag flyttade upp. Mår som lite dålig som det ser ut här nu å SÅ stökigt är det faktiskt inte. Lite damm i hörnena bara typ. Men jag har nått behov av att städa. LÄÄÄÄÄSKIGT!
Mitt ser ju ifs ut som vanligt för att vara Ippa och ska få stortillåtelse att göta det tills vi varit på IKEA. Behöver lite hyllor å sånt innan de sista låderna åker bort nämligen För atgt inte tala om att jag fortfarnde behöver på Järnia för att se om de har sånna där grjeor som jag behöve ri garderoben... Hmm får nog ta med Ela så hon kan förklara vad det är jag ska ha *fniss*

Ihelgen är det tydligen fiske primär här uppe. Ehm tror det var så iaf.
Å kanske så ska jag åka skoter med Jonas. =) Enda som är bestämt är att vi ska på Badhuset jag å Saga å kanske Ela jag vet inte..

Inga kommentarer: