söndag, mars 29, 2009

Men du lyssnar ju inte!

Vi har haft en väldigt trevlig helg. Helgen inleddes med middag hos Frida i fredags. Väldigt god aubergine och kiksärtsgryta med bulgur avnjöts tillsammans med lite vin... Det dracks Lijona också väldigt gott vart det =) Är vi alla överens om utan Vin-pojken. Efter maten somnade Trollet halvsittandes i en soffa medan vi fortsatte tjejsnacket i köket. Vid 23 vaknade Trollet igen och jag somnade om med henne i soffan tills Ela väckte mej å tyckte vi skulle dra oss hemåt. Packa ner den halvsovande Sagan i vagen med åkpåse och två filtar å sen bar det av hemåt.
Lördagen skulle vara ute gångsdag då Frida lovat att passa Saga. =) Så vi gick på systemet och handlade cider, Jäger och hallon ehh jaa vad det nu hette.. ^^ Sen in på Coop, där vi som vanligt vandrade runt i evigheter, för att köpa ingerdienserna till köttfoude. Sen hem å göra snabbluch och sen vilade vi i soffan lite länge =) Frida och Tindra kom och skulle äta med oss. Frida tyckte jag å Ela var hysteriskt trevliga. Jag satt på Fejjan och försökte lura in Besiktningsinspektionen till stan. Ganska lätt gjort faktiskt. Ela satt å pratde med Vin-pojken i telefonen. Tillsut tyckte Frida att Vem ska jag ringa då!? så jag stängde locke tpå datorn men då ringer Fridas tele bara df att *fniss*
Läggning av Saga och sen kommer vi på att det är Erth hour, en halv timme försent, men vi släckte alla lampor iaf. Samtidigt som det så kommer Besiktningsinspektionen och Vin-pojken. Dett ablir för mkt för lilla mej. Japp fick panik över mökret. Satt i soffan och hyperevtliernade typ..
Trevlig kväll med mkt alkohol blev det, lite ovändade händelser men en majs kväll på det hela taget =) Behövs det nämnas att vi inte kom ut på krogen som var planen för kvällen eg och att jag pratar mer norrlännska när jag onykter?
Besiktningsinspektionen blev iaf väldigt glad för sin blomma eller jaa blomma.. njaa mer bambupinne men ändå.


I övrigt har Ela och jag hängt upp Djungelkrigaren utan plugg men nog fan hänger den kvar ändå. Kunde tom ha en sjal på tork på den.

2 kommentarer:

Mikaela sa...

Ja, dum pojke som ska testa hållfastigheten på allt!
Vadå sne hylla!? har ju HULTAFORS vattenpass *hmpf*

Ippa! sa...

Haha jaa inget jävla byggmax pass=)Så nog är den rak alltid