torsdag, mars 12, 2009

Ögongodis infogat

Min lilla nya promenad idag blev inte så lång jag kom en liten bit sen stod där en återvändgränds skylt så jag vågade inte gå längre.. hm vilken fegis jag är då ;)
Jag vände å gick samma väg som vanligt typ.. eller jaa paralell gatan ett tag men samma samma ändå =)
På väg till coop så förs jag inte alls men på väg hem när vi gick i Saga fart var det massa kallt. Saga körde vagnen helt själv så jag ska la vara glad ändå. Gjorde hon en bra bit tills det var roligare å springa ut i gatan. Hon fick två strikes sen fick hon tvångsåka i vagnen. Int ekan vi ha barn springade i vägen heller.

När vi kom hem lagade jag stekt sej. Vågade inte köpa trosk igår när Ela var med på affären. Efter som jag inte vill köpa valig fryst utan eko trosk å den är dyr å då blir inte Ela glad på mej. Den blev väldigt salt men med mkt vatten till belv det gott ändå =)

Sen somnade S på två röda. Hon total däckade! å jag satt här å tittade Gilmore Girls å kom på varför jag föll så hårt för Peter Petrelli han spelar ju Jess oxå! Underbart!
Hmm tyvärr vart det ju en omöjlighet å hitta en bildpå honom som Jess men här är hem igen!


8 kommentarer:

Unknown sa...

Oj ja trodde inte du tände på sånna här killar :D

Ippa! sa...

Vadå? Snygga killar? Klart!

Anonym sa...

Fast... Han som spelar Jess i GG heter ju Milo Ventimiglia... Sök på det så blir det nog lättare :)

Ippa! sa...

Joo gjorde det men efter som rollen som Peter i Heroes är både större å nyare kommer det bara upp sånna och papparazi bilder. Inga Jess bilder.

Anonym sa...

Ah, då förstår jag :) Han är ju jävligt het annars, jag fick upp en hel del bilder från GG, men jag sökte ju på "Jess Gilmore Girls" :) Ha det fint!

Ippa! sa...

Det är bara mej den hatar ;)

Anonym sa...

http://images.google.se/images?hl=sv&q=jess%20gilmore%20girls&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wi sök på den länken så hittar du massa Jess :-)

Anonym sa...

äh, blir kanske bättre såhär? (försöker få en länk av skiten!!)