torsdag, maj 28, 2009

Det där med att passa tider

Jag har lyckats passa alla tider till dagmamman hitills.
Meeeeen denna veckan har varit lite si å så med det. =/
I tisdags försov vi oss. Liksom okej en gång händer det. Satte som inte klockan utan litade på Saga klockan - gör jag inte igen!
I onsdags så råkade jag komma kanske 4 min sent å hämta. Stressad irriterad dagmamma tog emot. Oooops!
Sen idag så¨skulle vi till Jukkas. jaa så långt allt fint ställde klockan och allt igår. Måste ha stängt av väckaren i sömnen för jag vaknade 08.15 å då var vi redan sen.. =/
Asså det är lungt sagt inte min vecka denna veckan inte med tid iaf.

I går gick föröverigt strömmen. Jaa först trodde jag att det var en propp men icke! Hela kvartert hade ingen ström. =O Jag är ju ganska glad över att är sommar. Liksom mitt i vintern så had ejag tvingat hit nån hade blivit helstressad av tanken på att jag inte hade kunnat tända. Jaaa jag är mörkrädd.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Hur har resten av dagarna gått kusin vitamin? :)

Ippa! sa...

Vi har varit i tid. Tom idag! Trots att jag är döden död trött å vi skulle vara kl 09.