onsdag, maj 27, 2009

Möte möte möte

Jag har suttit på möten hur länge som helst idag.

Vi vaknade 9.30 hmm vi skulle ha vart på dagmamman kl 09.. Vi hade helt klart försovit oss. Jobbigt!
Msade upp mej å Saga tillslut å iväg till 8ans gård å lämna S med Dagmamman. Hem å se slutat på He's just not that in to you å se till att vakna..
Sen klä på sej å iväg ill Hyresgästförening för möte med Sari igen! Vi var på möte med henne igår oxå fast i Gällevare. trevligt möte =) nu har jag fått min nyckel till kontoret oxå. Stolt!
Sen cykklade jag runt å handlade pensel å hämtade paket å massa risifrutti. Hem å städa pratandes i telefon. Lyckades städa lite innan Ela kom hem med S. Diska lite mer å koka tapetklister åt PP.
pppn kommer hit å hämtar det å lådor sen kommer 3 ssuare å en rikdagsledamot.
De kör Obama stil å har hembesök =) Intressant att prata med honom var det!
Sen i väg till Stadshuset och info möte om standsomvanligen, säger man inte stadsflytt så inbär det ju att de inte flyttar staden även fast de eg gör det..
Usch det har varit två sånna där dagar nu. Sånna där dagar som har vart helt fulla. Men nu ska det la bli lite lugnare igen. Fast å andra sidan så far Ela imon å är borta i 10 dagar känns trist.

Nu sak jag gå å sova igen. Nana kudden läängtar lite faktiskt

Saga hade åkt bilen med Jonas igår helt själv men det hade funkat bra å hon hade sovit.. NAJS!

Inga kommentarer: