söndag, maj 10, 2009

Citalt

Jaa det här med å blogga känns ju bara så överskattat! =P
Så idag blir det lite sköna citat får den senaste tiden.

Janne-Banan: Har ni haft besök IGEN!?
Jag valde här att utlämna ådern på det ena besöket så att Janne-Banan slapp ramla ur soffan.

"Be a varg!"

Big J: Har ni någon radiomottagare
Ela: Ja vi betalar tv-licensen

Ela har ett bra på sin blogg med =)

Annrs händer det inte så mkt. Jag hoppas på att jag snart har en cykel, iaf snart på väg upp. Cykelvagn är beställd och på G hem till oss =) Sen ska det ut och cyklas i omgivningen.

Internet aktivism ftw!
Vill du ha en snigel på bredbandet? Inte? Betala då din Internetavgift!
http://www.internetavgift.se/



3 kommentarer:

Mikaela sa...

Be a snigel! *slllllrppppurrppp*

Frida sa...

Kanske GPS på cykeln hade varit bra? =O

=P

Ippa! sa...

Jag har funderat på det.. men tänkte karta borde räcka.. men det är nog till första gången jag ringer Jonas å tycker jag står här vid en björk kan du hämta mej?