torsdag, maj 21, 2009

Svensksommar

Vi hade burit ut båda våra lådor med alla maten och drickan och allt. Satt os så fint å tänt grillen, gjort banan åt Frida och gjort våra chokladsvampar. Då börjar det regna! Mupp väder! Jag börjar packa ihop igen helt säker på att vi kommer måsta gå in. Men skam den som ger sej! Vi satt kvar. Gömmade böckerna under klänningen på magen. =)
Sen gillade vi klart och lyckades tom äta nästan klart innan det började ösregna. Vi packade ihop snabbt som ögat och sprang in. Jag sprang tom rätt på ensamma pappan *fniss*

Vi försökt få Jonas att passa det sovande trollet men icke! Han for hem till hunden å Ela for iväg å skyttade. Nu sitter jag här å ser Blood diamond med sällskap av han som kan det här med att spotta ut sen bra citat.
"Har du verkligen messat rätt person nu?" och "Är det brukligt att ha med nått? Ifs har jah inget eller jo Loka naturell eller fisksoppa"

Btw Jag KAN äta jordgubbar!! Har ätit massa ==D Ska gå å ta en tallrik nu, jag har fått ett muntligt löfte om sjuts till sjukhuset om jag håller på å dö, så det är luungt!

Inga kommentarer: