onsdag, maj 27, 2009

Gul bil!

Kan man annat än tycka om Frida! Hon smsade just
"Gul bil! haha Jag vann! *hoppande glad gubbe*"

Tur någon är lika töntig som mej =D
Får med andra ord köra favorit i repris å mms Frida en gul bil när jag ser en nästa gång. Hon kanske uppskattar det, Linda gjorde inte. =P

Frida har dessutom kört mej till Ica signalen så jag kunde köpa jordgubbar.

Min lycka är total iom att jag kan äta jordgubbar igen!
Nu ska jag sluta knappa och äta just jordgubbar med grädde och socker MUMS!

3 kommentarer:

Frida sa...

Vet inte om jag skulle uppskatta det. För det innebär ju att jag har förlorat =(

Mikaela sa...

Haha! OCh jag blir så nervös så fort du äter jordgubbar. <3 Men det går kanske över snart! Hoppas!

Ippa! sa...

Jag har inte dött än, Ela! Lovar att ringa om jag gör det ;)