tisdag, maj 26, 2009

Piratmedel

Idag var min ppp här, Lilla PiratPartiet Pojke, med små bokstäver just för att han är liten å söt =P
Han var å hämtade lim. Jag hade kokat lim åt dom =) Sen fick jag sms några timmer senare "limmet är slut" Jaha tyckte jag? Vill ni ha mer? å joo det ville dom men jag satt på möte i stadshuset å hade inte riktigt möjlighet att göra nytt så jag skickade dom till PPs wiki..
Fick sen senare att limmet de gjorde inte bidde nått bra mer som gildmedel.


Piratpartiet Kiruna lanserar nu
Piratmedel


Givande pysselträff verkar de ha haft mina fellow pirater iaf. Imon ska vi sätta upp dom på lyktstolpar tydligen. min ppp kommer å hämtar mej med bilen *fniss*

2 kommentarer:

Mikaela sa...

Piratpartiets glid is teh shit?!

Ippa! sa...

Is the shit!
Vi får bra pppn om att få lite så vi kan prova=P