fredag, maj 15, 2009

väcka, väckte, vaken?

Ela väckte mej med macka på sägen nyss. Hel mysigt!
Nu sitter jag i soffan och funderar på å orka gå å hämta bubbelvattenflaskan. Jaja jag vet att man inte ska köpa flaskvatten men då får kommunen se till att vattenet går å dricka utan att det smakar klor. Vi i Kiruna har nämligen ytvatten som vattenkälla och nu när smältvattet kommer så blir även ytvattenet smutsigt oh då överklorerar kommun det = äckelvatten åt oss. =(

Ela städar idag med tror jag. Jag har hört rykten om att hon ska tvinga mej säda mitt rum senare, än så har hon inte rykterna verkat stämma.

Ela kom å väckte mej vid 03 i natt oxå. Då hade Saga kommit å kafsat på hennes dörr. Det senariot som utspelade sej där hoppas jag Ela bloggar om senare.

Jaja gåå hjälpa Ela nu tror jag.

BTW om inte psyk spottar ur sej ett sjukintyg snart så får jag min sista utbetalning i juni. YAY en månad med soc! Jaja å sen studielån..

1 kommentar:

Mikaela sa...

Japp det är bloggat om =)

http://ackligmensotanda.blogg.se/2009/may/krafs-krafs.html

Läs där =)