tisdag, juni 02, 2009

Sova är översakttat!

Okej nee inte i egentligen men försöker över tyga mej själv det nu..

Saga värsta tok dissar mej. =) I söndags så somnade hon på nya-vännens mage och igår närjag lämnade på vikarie-dagmamman så tycke hon bara hej då å vinkade. Så mkt för att vara mamma =P

Tipset i dag är Henrik Schyffetrs show The 90's, ett försvarstal på svt play. Igår fick jag lära mej varför inte 60-talisterna är engagerade och nya-vännen fick lära sej att allt vi säger på msn är "han bah å jag bah!" haha Showen är iaft helt klart sevärd.

Igår var jag så superduper trött att jag höll på å gå sönder. Det kröp i skelettet, det är obehagligt. Var och tog trycket. Hade 144/69. Inte bra det inte. men har man megastressat en vecka och inte sovit på ordentligt på två nätter så är det kanske inte så konstigt. Barnmorskan förhörde mej om jag någonsin haft högt tryck innan och så fick jag en tid nästa vecka. Vi antog att det var tillfällig stress men jaa vi får ju se nästa vecka. Ska bara lyckas att sova ikapp denna veckan.
Sitter just nu å funderar på om jag ska diska eller sova. Borde diska, men tror jag måste sova. Ska iväg på möte med Hyresgästföreningen ikväll och så ska vi äta på resturang.

Ohoh! Har ju ett Svt play-tips till Hammarkullen. Fast den läken får ni leta upp själva. Inte så svårt det inte =)

Nee nu ska hoppa vidare på mina groende moln och diska tror jag.. eller köra en bild uppdaterning..

3 kommentarer:

Mikaela sa...

studsa du vidare din hoppsa =)
Det är skönt när du är så uppåt. Det hjälper mig med =)
Fint smeknamn by the way! ;)

Ippa! sa...

Tycker oxå det är skönt=) Det var ett tag sen.

Du är ju smeknamnspåhittaren å du är inte hemma. Så vad skulle jag göra?

Ippa! sa...

Vi får ju benämna honom yxmördaren=P Nee men allvarligt så kom på nått bättre Ela =)