torsdag, juni 11, 2009

juuuust det =)

Ja nu var det torsdag igen. =)
Denna veckan går på i lagom takt. Idag så försöker jag ta det lugnt så att mitt tryck är bra idag.
Blir så jobbigt om det är högt nu med =/

Jaa vad har nu hänt sen sist då.. Inte mkt alls faktiskt. Iågr var vi och simmade, Ela och jag. Somnade ganska hårt när jag nattade Saga,l sen gick jag upp å så åt vi jordgubbar för att vi inte skulle somna om igen.
Saga har drällt bort mina nycklar. Det är asså Hyresgästföreningensnyckel, min och Elas cykelnycklar och sen husnycklen. Jippie! Frågan är vars hin drällt dom. De borde som vara i lägenheten någonstans men vad vet vi..
Vi hade middaggäster igår och det ska vi ha idag med =) Alltid trevligt.

Sa jag att Saga hade fått sitta på ens tol å skämmas hos dagmamman häromdagen? Allt för att hon drar barnen i håret...

Imon far Ela igen. Men söndag är en bra dag då är alla hemma igen =)

Inga kommentarer: