torsdag, juni 04, 2009

Och jag är ju tydligen ensam

Det är tur man har söta vänner =)
Igår var jag först uppe och hälsade på hos Frida. Alltid trevligt det.
Sen had eju min cykelvagn kommit i måndags. Tur vi sambeställde så jag fick veta när den landade på posten trots att telen smsavin skulle komma till är döden död. Så igår hade både jag å Jonas tid att fara å hämta. JOnas hade väldigt kanppt om tid men han kom endå, tacksamt! Så vi släpade iväg på det 28 kg tunga paketet från Ica till bilen och hem till oss. Sen på kvälla kom nästa vän och hjälpte mej bygga ihop den. Jag exlaterad över att jag fått en ny vagn och han över att min vagn är så häftigt å teknisk och genomtänkt, trots att den är norsk. ;)
Skanade buggan lite när jag höll på å greja. Alla funktioner som gör den smidig. menmen bytt är bytt. Fast kanske är det dags för en ny barnvagn med. Måste nästan kolla vad Blocket har att erbjuda. hihi
Min ppp var en sväng igår med med fler valsedlar. De har tagit in pins till mej! =D Jippie! Så på lördag ses vi på kupoltroget i lila kläder med PP-pin!

Nu ska jag springa i väg med Troll-ungen till Dagmamman. Troll-ungen tycker föröverigt inte om att sova längre. Trodde jag skulle bli knäpp i natt när hon inte ville somna om där vi 00.

Inga kommentarer: