torsdag, juni 04, 2009

dvärgbjörkar

Nu har jag varit ute och premiär cyklat det nya vrålåket. Ser lite kul ut. Cykel från 50-talet och sen nyaste nya cykelkärran, förutom det att jag är den enda i Kiruna över 15 å under 30 som cyklar med hjälm. Jaja var och en skäms för sej själv. =)
Nu sitter jag här å funderar på om jag ska gå å sova. Jag vill inte dammsuga! Diska gjorde jag igår iaf.. å sopade :lol: Hänga tvätt kan jag göra så jag har gjort nått idag med. Ifs har jag ju betalat räkningar så lite cool är jag allt.

Tydligen har jag inten farstu. haha. Berättade för en vän som tyckte min kära dotter blev så där hitta på hyss tyst att hon bara står å dricker vatten ur en hårbös kork å äter lite tvål. Var på han tyckte men jaa för tvål är ju inte farligt *himla* Joo joo tycker la jag men det är ju helt klart fräshare är när hon stod å drack vatten ur min menskopp. =) Menskopp? tycka han så sött. Jaa ehm en sån som man stoppar upp som smlar upp blodet. Haha chockadepojkeblev det då å lagom generad MENMEN det ville jag ju inte veta! Har du inte farstu!? Haha så tydligen har jag ingen farstu men det visste vi la lite, asså att jag kan säga det mesta om jag tycker det passar=)
Så utan fartu men jag är iaf ingen dvärgbjörk *fnissa*

Gud jag kommer ju börja prata ännu konstigare nu Hjälp!

Inga kommentarer: