fredag, juni 05, 2009

Bilder

Photobucket
Saga satt så sött å plaskade i sin vattenpöl! =)

Photobucket
Sen hade vi party med nån underlig filur säkert. VI drack våran solblekta vodka iaf =)

Photobucket
Jag å sötisen!

Photobucket
Ela å jag satt å pratade tatueringar och sen satt Ela å ritade på min ben, hur det blev får hon visa själv.

Photobucket
EN varm dag har vi haft iaf =) Gick till Coop å handlade å åt mjukglass i bikini.

Photobucket
Vi fick fisk av en sötpojke. Ela googlade och jag rensade och vi lyckades. Nu har jag beställt ny fisk av en annan sötpojke. Denna gången blir det havs fisk! typ torsk! =D

Photobucket
Gullriset. Det är där mamma och Bebbe ska bo när det kommer hit. Vi bor lite till höger i bild eller ganska mkt till höger i bild. Och det mer mys ut än det är. Men de har en minigolfbana så det kan ju våra gäster roa sej med iaf =)

Photobucket
Man tager vad man haver. Ela släpade sönder våra vattenflaskor. å jaa är den sönder i botten så får man ju ställa den upp och ner på vad funkar inte bättre då än skålen med bjudgodisarna. =)

Photobucket
Det här färggranna paket föll ner i lådan för ett tag sen =) Nu behövs bara lite mer trassel på finska för att få hem 5 blöjor till å lite inlägg =)

Photobucket
Dom förföljer mej! =P

Photobucket
Mej!

Photobucket
Tydligen hade de lyckats få upp tre å jag lyckdes springa på en av dom! Majs!

Photobucket
Cykelkärran. Den som är genomtänkt, trots att den är norsk ;)

Photobucket
Vrålåket!

Photobucket
Det snöar idag

Photobucket
Som jag sa det snöar men det lägger ju sej inte iaf =/

Inga kommentarer: