tisdag, juni 09, 2009

Inte vet jag, men OJ vilken stuts!

Nu sitter jag här med Saga sovandes mot min axel. Hmm jaa hon får pausvila en halv timme sen är det full rulle igen, eller ja I drömmarnas trädgård på tv å sen sova igen.

Idag har varit en lugn dag. Har gått å väntat på att Soc ska komma å det gjorde de med i en kvart sen for dom igen. Kommunens psykiatrihandläggare vart med här. Både hon och jag var lite konfunderade på varför hon var här. Det som kommun psykiatrin hade att erbjuda mej är boendestöd och det har jag inget behov för just nu. Ela är ju mitt inbyggda boendestöd. Jaa så struktur i hemmet har vi ju å sen särskilt socialtisolerad är jag ju inte. Så kontentan blev iaf att Soc.sekreteraran skulle prata med sin chef när hon kom tillbaka nu i veckan. Så hon är med på tåget "vi behöver en kontaktfamilj" nu med. =D Jaa detta var vad jags a i telen nä
r hon ringde och ville boka detta mötet vi hade idag men tydligen så vet jag inte själv vad vi behöver. MEn nu släpper vi det och ser vad som händer nu. Hoppas på att jag fått skolat in Saga innan sommaren är slut.

ELa sötisen är ju hemma igen! =D Jag är helt massa jätte glad för det!!
Har stuttsat runt med Ela på Coop idag innan vi hämtade Trollet.
Saga heter nu mera Prinsessan Saga Söt-troll. Tänk att seriöst heta Söt-troll i efternamn. Hade varit häftigt! Har börjat fundera på om det är dags för att efternmansbyte snart men jaa vi får se =)

Saga körde ett vaken pass vid 03 i natt. Jag trött som jag var trodde kl var typ 07 å lät henne härja, tills jag kollade på klockan å insåg att det var mitt i natten. =/ men vi somnade om å vaknade igen vid 08 eller ja Saga vaknade. Jag ver fortfarande dötrött å halvsov vidare. Så klart;)

Vi får nog Hälleflundra i nästa vecka =) Fick detta fina mms idag så fisk har de ju tydligen fått iaf =) Majs!
Jaa förövrigt så har jag den senaste veckan fått de mest lustiga komplimangerna någonsin *fniss* Jaa vad har jag skrivit innan? hmm jaa jag är ju ingen dvärgbjörk, har ingen farstu, är len som en hästmule och ehhh jag är tokig och sen så är jag tydligen som en sugfisk med. jaja tack tack =P

Ne nu vecka S å ehh typ inte somna själv.

Tips ikväll är det Hammarkullen på svt1!

Inga kommentarer: