lördag, februari 07, 2009

Kvar i Umeå

Nu sitter jag här i Umeå å skriver på min nya mini lilla dator. MAJS!!
Den är vit å fin å kommer från ö-vik *fniss* Dom beställde hem den till mej i torsdags å igår kom den å idag var jag inne å fick minneskoret som inte satt i telefonen, fick en 1gig extra tom.

Igår var vi även på sjalträff i Täftå. Kul å se lite mer folk irl asså. =) Massa god fruktsallad med.. mumsfillibabba. Det märktes att Saga inte är van vid barn i sin ålder. Hon ignorarade dom å ville vara med 4 åringarna istället. Glömde pipmuggen gjorde vi oxå... såm klart. Provade en Mancuda å konstaterade att den är 100 ggr skönare än Ergon å att den är en sån vi ska ha. En rååååsa så klart ;) eller en grön kanske.

Höll på å missa tåget när jag skulle hit x2. Sälja vagn å släpa bilbarnstol blev som lite för mkt för min hjärna. Saga tappade jag inte bort iaf för hon satt på ryggen i sjalen.
Träffade en tjej som tyckte det var så mysigt å praktiskt å jag var den andra sjalen hon sett. Hon såg en med barn på ryggen precis som jag när hon åkte till Kiruna med.
Nu ser det dessvärre ut som om jag inte kommer hem imon dock =( Jag måste vara hemma på tisdag då jag skapå psyk, eller jaa Center 2 som det heter här uppe. Men det ska la lösa sej, får sätta oss på tåget bara dom kan ju inte bara slänga av oss. =)

Inga kommentarer: