måndag, februari 09, 2009

Ippa goes Wi-Fi

Jag bråkade med nätverket igår kväll å fick det inte att funka, mer än att funka men inget kunde ansluta å så bytte jag namn på det. Vi har sämst humor så nu heter vårat trådlösa Kollektiv Mord, allt bara för att självmord inte funkar för de tär ett ÄÄÄÄ i =)
Iaf så starade min klåfingiga kockosboll om min dator idag å nu funkar det.

I morse när jag var sur trött mamma som låg å sov i soffan så kom Saga å buffade å klängde på mej = jobbigt. SÅ jag bad henne hämta en bok så vi kunde läsa istället. Hon gick i väg på kom tillbaka med två böcker! <3 lilla gumman är stoooor

Som vanligt vi oss inte ut förens vid 14. Tog Saga på ryggen å släpade i väg på transsportväskan till buggan på väg till bussgods. Så bara en sak kvar å skicka iväg nu.
PÅ Bussgods går det inte å knappa in kort nummert istället för att dra magnetremsan så jag fick gå på banken som hade stängt så då gick jag på Apoteket å tänkte då kan dom dra de tpå 200 mer men nee det funkar inte när man måste knappa. Så jag fick gå på ica tillsammans med alla japaner. å sen tillbaka till bussgods å betala å hämta ut min nya vagn. Nya vagen var i en enorm kartong. Nya vagen är underbar. Saga ser miniliten ut i den = den är stor sen så är den lätt körd i snön oxå.

På kvällen gjorde vi chili con carne den vart stark å god. blir samma till lunch imon.
Els var å handlade Flapjacks, vårat nya godis massa gott.

hihi btw helt farcinerad över at jag ligger i sängen å bloggar. Trådlöst å laptop äger

2 kommentarer:

ViolBlues sa...

Trådlöst is the betterest!

Anonym sa...

Haha, ja och jag tyckte vi kunde heta Kollektivt sjalvmord. Hade inte det vart lika bra :)