tisdag, februari 03, 2009

ensamen =)

Kelan är i STHLM å här sitter jag.. helt ensam.. haha mjoo väldigt synd är det om mej.. eller inte=) men man har som vant sej vid att inte vara ensam så mkt, iaf inte på kvällarna.
Jonas vart här igår iaf. Vi såg Sweeney Todd. Läskig vart den.. mkt bloooood... hemskt.. men fin å ljup på samma gång.

Det börjar bli mer ordning här nu. Lite mindre kartonger å så. Har fått sålt Buggan nu med så nu har jag bara 5 vagnar *fniss* Räknade efter igår å kom på att jag har 6 vagnar i min ägo ink Buggan då. Så fort den nya vagnen har kommit är det 4st å en är inte min på riktigt.

Träffade mitt nya ombud igår. Hon förhörde mej på hur ombuden sitter i Varberg. När jag tyckte att dom satt på Nätverket (dagverksamhet för psykisktsjuka) tillsammas med boendestödet undrade hon om det inte var lite jobbigt med att alla visste vart man skulle å inte är som alla andra när man skulle dit. jag bara skrattade å tyckte att jag är soppas öppen med det att för min del spelar det ingenroll. Det är ju samma folk där som på VPM så spela roll. Hon har iaf jagat dagissamordnare idag å prtat om mej. JAg ska tydligen vara garanterad plats senast från och med 27/3 men med förtur (som vi ska skicka in på onsdag) borde jag ha dagisplats ganska omgående. MAJS!

Umeå blir det imon med tåget.. Hade vart kul å köra Jokkmokks markand denna helgen men jag behöver hämta mitt stuff å sen har jag ju fått sålt vagnen å den ska med på tåget oxå, fast bara till Boden. Hemma här igen på måndag. Hoppas min nya vagn kommit då. jaa man vet ju aldrig.. fast bussgods har la iaf bättre ryckte än posten ;)

Sen är det bra om messar rätt person å messar personen man skriver om. det kan bli lite pinsamt *fniss* men som tur va tog personen det braigt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tihi! SOM jag skrattade =)=)