söndag, februari 08, 2009

Hem, Hem, Hemma

Nu är vi HEMMA igen! Helt underbart <3>

Jag å A har gjort slut för den som missat detta stora =P den som inte har facebook med andra ord haha.. Allt viktigt hittar man ju på Facebook. P vad är eg en bra förkortning på Facebook? nee FB funkar inte tänker bara på Flashback då.

Idag har vi åkt tåg å åkt lite mera tåg å tillslut vart en timme sen hem. 400spänn å ingen plats biljett Stor suck på SJ. Fast det fanns inte en enda biljett innan vid 21 igår och Smsbiljettens sms var trasigt som vanligt. SJ är sååå djävulens påfund.
Träffade trevlig mamma med barn på tåget. Hon hade överaskat som 10 åring med en resa hit upp på hennes födelsedag. Mamman var oxå en sjalmamma <3
Precis att vi fick sitt plats från boden. Ela kom å mötte på sationen efter att jag vikt ut mitt privatliv i telefon med Ela för alla i den annars tysta vagnen.

Nu på kvälla har jag å Ela suttit å lyssnatpå kocko musik, pratat å mobbat varandra på Facebook. Väldigt moget! Fast nu har hon gått min lilla VÄN. =( å lämnat mej med sms kontakt med J.
Pratade med Kusin innan å hon tror nog jag blivit ännu knäppare sen jag flyttade hit. haha kan nog stämma. Har ju konstant dirket kontakt med kockosnöten nu mera

Inga kommentarer: