torsdag, januari 22, 2009

Nu i Kiruna

Usch vad tidigt man måste gå upp för å komma upp hit.. Jag hatar morgnar =/
Jag slapp betala för övervikten jag hade på min packning, min ryggsäck + en stor prickig väska. Jobbigt...
Som vanligt gick jag förbi kön med alla kostymer och väl på planet så lyfte vi i tid trotts förseningar till gbg =O I sthlm hade vi inte samma tur. Planet vart sönder men dom bytte iaf direkt å försökte inte laga först. Vi flög med Marcus Fagervall tom.. Värsta coolt va?! ;) (Marcus på bilden till vänster)
Framme en halv timme sent ringer jag den lagom glada flytt gubben. Vänt apå väskor in i Taxin å fort fram, betala taxin, hoppa ur å betala flyttgubben sen packa ur S å alla väskorna. PUH äntligen hemma <3
Helt underbart ny tapetserat i hallen var det med, ännu bättre! Hela lägenheten ser bättre ut utan dom orangea 90-tals tapterna.
Flyttade runt lite själv å försökte å lite koll vad som var vart tills Kelan kom hem.
Största besvikelsen på dagen var när J ringde på dörren, jag var helt övertygad om att det skulle vara K med MAT! Annars vart det ju såklart trevligt att J kom =P Bärhjäpl ät alltid uppskattat.
S var rädd för J däremot tills dom skruvade säng ihop. *fniss* Hon är för söt lilla S.

J skulle komma med en vän idag å skruva säng igen men icke då.... haha bara kul för å ge massan vad dom vill ha =P

Kort sagt väldigt trevlig första dag i Kiruan med -6 å att det sönade.

Nu vill K ha datorn så hon kan skriva fack grejs.. Vårt söta skydds ombud <3<3

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag gillar att du bloggar! :D
Men Markus är väl ändå till höger? *fniss*

Anonym sa...

Och jag vill ha tillgång till S blogg? Kommer inte in där...

Ippa! sa...

ovanför skulle jag dessutom vilja säga att han är tom.
Å den är dödem död än tänkte jag börjar där när jag kommit igång här..