tisdag, januari 20, 2009

Första inlägget

Nu vart det la bara till å börja =) Meningen är ju att jag ska lyckas blogga så alla som är kvar i Varberg ska veta vad som händer i Kiruna, men hmm jaa att börja är svårt.

Idag har vi varit å sagt hej då till alla människor överallt. Vi började med att äta lunch hos Farmor Mait. Efter det besöket gick ner på stan för å träffa Maria. När vi krånglat oss in genom alla dörrar till Nätverket ringer hon å säger att hon är på väg.. *suck* Vi tog oss en lång fika på Herbets som vanligt. S lekte runt med dom andra barnen å vilje följa med sin nya kompis ;) När Maria åkt hem gick vi å mötte Linda. Vi tog en shopping runda. Köpte lite kläder till S å en kjol till mej. Haha det går bra med mitt köpstopp asså. Fy på Ippa! Skämms lite faktist...

Idag har det tapetserats hemma i Kiruna så jag slipper se dom hemska gula 90-tals tapeterna när jag kommer upp imon.
Flyttgubben kommer upp redan vid 12 *himla* Jag är framme tidigast 13.30. haha den ekutionen går ju ihop bra, INTE!
Penga problemt är löst nu iaf =) Tack, Madde! Pappa hade satt in pengarna på mitt visa, som har sagt upp sig. Smart Ippa!

Inga kommentarer: