fredag, januari 30, 2009

Duktig

Idag har jag gjort nått läskigt. Jag har gått till Annies helt själv... utan Saga tom. Jag är mäkta stolt över mej själv. Hade hjärtklappning men jag över levde iaf =) Jag fick leka alfahane, istället för min vanliga roll som våp, å hämta mat.. Alfahannen aka Familjeförsörjaren var massa trött å lite bakfull.

Annars så har vi bott hos Jonas några dagar. Trevlig semester från flyttlådorna.
Igår var jag dessutom en riktigt duktig hemmafru. Gick upp hemma hos J å tittade på Nyhetsmorgon, åt frukost, diskade å plockade undan. Sen klädde vi på oss å gick hem. Lagade mat och diskade.. mmhmmm massa bra.
Fast härom dagen DAMMSÖG jag tom!! å handlade å diskade på samma dag...haha coolt va?

Igår va ju spexet så det är df vi bott hos Jonas. Jag å Jonas satt å såg plus igår... Tant varning som någon sa men ack så trevligt.

Jag har köpt ny vagn!!! En Emmaljunga blev det till slut. Beggad på 3600 ink frakten. Bra pris! Längtar efter den nu bara. =)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hahaha diska?! DU?! Två ggr på samma dag, tror jag så mycket jag vill på!

Unknown sa...

Oj du är duktig min älskling! Och vilken fin vagn du skaffat. vem e karlen? :) Pussas!

Anonym sa...

Görfin vagn! Bra jobbat! Jag blev också fundersam över allt hushaållsarbete!! Men vill man så kan man....