lördag, januari 24, 2009

Leka familj

I dag har S å jag varit hemma hela dag å fortsatt den omöjliga uppgiften med att lyckas packa upp alla lådor.. =/ Lite mindre lådor har det bilvit men oxå massa mkt mer saker överallt.
K kom hem tidigare å vi tänkte oss i väg till coop men hmm det blev slappande i sängen istället. I sängen konstaterades bla att S kommer troligsvis kläcka ur sej lite kansiga saker på dagis, man får inte säga Dumma Mamma! hela tiden kanske ;)
Iaf långt om länge kom vi oss till coop, helvets affären. På väg in lät det som om S ropade Ela efter K =)
haha glömde ju att jag <3 s60n den har fäst ögglor!! Fatta underbart när bilbarnstolen skulle in. Fast nått framsäte att tala om har inte bilen längre.=)
Halv sju vart vi på väg ut från affären. Denna är affär är den minst logiska i hela världen, man hittar INGENTING! inget står som man tror. Dumma Coop!
Å hem kom vi UTAN Bregott!!! Mm det är det ag stör mej på nu *fniss* Hur ska man då kunna äta frulle. Menmen vi ska ju inte äta bröd ändå.. Vi har börjat köra lite LCHF. Slutade med socker i dag å svullade igår.
Värmde mat till S när vi kom hem å sen fort i säng med henne när jag kom upp igen var F på väg hit. Trevligt, även fast K missat be henne ta med Bregott =D
Så nu har jag träffat F med. Tevlig männsika. Vi kom på hur man ska slippa dess ytliga vad-har-du-gjort-sen-vi-slutade-skolan-konversationer man säger att man har gått med i sekt.
S ville inte fortsätta sova så hon tultar omkring här å myser lite K i mellan åt, som sitter på golvet.

Nytt Skins idag som jag inte sett*morr* S vet när jag vill se något å sover inte =)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nytt SKINS!!!! WHAT???

Anonym sa...

jaaag ska läsa om dej varje dag!<3 Btw har jag vart ap sjuk i magsjuka sakanr dej massa och undraar fortf va fan du gör där uppe och att ag senare i vår planerar att hälsa på!