söndag, juni 20, 2010

Morgon!

Jag har kommit på att det är svårt å blogga om allt när man är van vid att hänga ut allt och alla med namn å allt typ när personen man umgås mest med inte vill vara med alls..
Då måste man tänka om det kan som bli lite svårt.. men jag fpr la göra ett försök för de där få tappra läsarna jag har kvar =)

Det bästa med idag är iaf att jag känner mej inte dödstrött längre.. kan bero på att Saga har sovit 2 hyffst två nätter i rad.. Massa skönt! eller ja igår så tyckte hon det var morgon 04.40 typ men går man bara upp sätter på tvn åt henne sen ligge ri soffan å mummlar nått till svar ibland så kan man få halv sova ett tag. Sen kom hon å mysa in sej å somnade typ när jag tyckte det var dags att gå upp.. =)

Nu springar Saga runt mej å kör vagn.. å jag borde gå upp å städa.. å inte sitta här =/

Vad jag borde å ska göra imon:
  • Städa!
  • Tvätta
  • Packa till K
  • Handla mat
  • Lämna pappret till FK
  • Bära ner stuff i källarn
Sen har jag för övrigt tappat bort min tvättstugenyckel =( men jag har fått lov tvätta hos en vän turligt nog =)

Inga kommentarer: