tisdag, juni 22, 2010

Ingenting

Jaha å vad tror ni jag hann med igår asså.. Ingenting!
eller joo jag handlade lite till mej sen så kom jag på idag att jag glömt häften iaf.. suck!
Städat har jag inte gjort det borde jag.. Pappa kommer upp på tisdag(om en vecka aaså) men på torsdag åker vi till Stugan å kommer hem måndag kväll eller tisdag morgon så måste göra det innan dess plus att jag nog kanske får besök imon å då kan det va trevligt om det inte ser ut som stryk här asså..
Fika besök ieftermiddag med så jag borde städa lite nu iaf att sitta här men det besöket är ju van iaf så hon för överleva ändå..
Snart ska barnet hämtas och jag är åter igen dötrött..

Haft lunch möte (oj vad vuxet) med ABFs verksamhetstråd idag. Mkt trevligt!
Sen senare ikväll har vi styrelsemöte med Hyresgästföreningen med planering inför Kiruna Festivalen som vi ska vara med på tillsammans med ABF mf.
Lyckades få modet att ringa Miriam på Attention Norbotten med. Jag har ju fått för mej å starta upp Attention här i Kiruna. Så hon skulle skicka upp lite matrial så vi har å dela på Festivalen..

Jaa festivalen förresten.. Den är ju torsdag-söndag.. å jag ska jobba allihopa dagarna.. om jag var snäll kunde jag få ta ledigt fredagen.. tur pappa är här så jag slipper hålla koll på Saga samtidigt =)

Inga kommentarer: