fredag, juli 17, 2009

Jaa ni mina kära läsre inte blir de tmkt bloggande när det är fint väder å man hellre myser med pojken, nej förlåt PÖKET var det ju ;)
Hmmm vad har då hänt sen sist då... Vi har kommit hem till Kiruna igen, efter en tur till Övertorneå. Därjag lyckades få godkänt av både mamma å vänner tydligen.
Guda skönt är det å vara hemma iaf.

Vi har vart å hälsat på stödisen. De var trevliga normala människor. Sen sprang vi in i pappan när vi skulle köpa färg till stugan. Den där stugan som jag förövrigt ska måla idag om det är lagomt varmt å inte regnar.

Ja vi far ju även om det regnar haha utan radio efter som min söta pojke med elektrikerbakgrund lyckades bränna två på en dag.. (sry att jag vek ut dej =P)

Igår hade vi barnkalas med. Det gick la lyckat. Ett av dagbarnen å grannungarna å så Saga. Saga som inte fattat grejen med fiskdamm utan mest tror Ela leker tittut =D Lyckat i strort, nu vågar dessutom grannungarna komma å plinga på å det är ju najs!

Nee vad händer mer.. Jaa just det, hur kunde jag glömma jag som ser framemot det så mkt, pappa kommer upp på tisdag. PÅ torsdag blir det IKEA med släp! Pojken hotar med att sitta i foajen å vänta å åka när tiden är ute. Jag vet redan vad jag ska ha typ iaf.. hm, borde skriva en list.. jaja nått å göra i stugan om kvällarna, förutom att virka min filt då. Filten som ska bli en vuxenflit men som kommer sluta som nyfödingfilt när jag tröttnar. Den behöver bara en bäbis med å inte blir det min bäbis inte!

Nee dags å väcka pojke å Ela å käka frulle!

3 kommentarer:

Frida sa...

Vad var det nu du virkade? En filt? Vad för sorts filt? =P

Ippa! sa...

En VUXEN filt! Höhö½

Frida sa...

Jadu, inte blir det mycket bloggande just nu =( sakna ippa